Uw facturen per mail
Vanaf heden willen wij overgaan op digitale facturatie en het digitaal verzenden van de polissen. Hiervoor vragen wij om uw akkoord.
Hiermee bevestigt u dat u ermee akkoord gaat dat wij vanaf heden de facturen en de polissen per mail aan u sturen. Ook kunt u hierin het juiste e-mailadres noteren waarop u de facturen en de polissen wenst te ontvangen.
Het kan zijn dat de verwerking van uw akkoord en de eerstvolgende factuur elkaar kruisen. Hierdoor is het mogelijk dat u de aankomende factuur nog per post ontvangt. Uw akkoord wordt verwerkt en u ontvangt de daaropvolgende factuur digitaal.
Wij gaan voor groen, doet u mee?
Er zijn meerdere redenen waarom wij hebben gekozen voor de overstap naar digitale facturen en polissen. Ten eerste speelt het milieu hierbij een grote rol. Doordat er minder papier gebruikt zal worden, wordt het milieu minder zwaar belast.
Bovendien kunt u de factuur en de polis direct digitaal opslaan waardoor deze documenten sneller en gemakkelijker te raadplegen zijn. Daarnaast is het eenvoudiger om deze te archiveren en met anderen binnen de organisatie te delen.
Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.